Ik heb hele dikke bovenbenen, hoe kom ik hier van af

Het is geen spier maar vet, ik heb een normaal gewicht. Hoe krijg ik deze dunner?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Kimath
12 jaar geleden
het kan gewoon je lichaamsbouw zijn, dan kun je er niet veel aan doen.

Antwoorden (6)

Liposuctie zou een oplossing kunnen zijn. Het schijnt pijnlijk te zijn en duur....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het aan de dichts bij zijnde sportschool of aan je dokter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja mischien ben je gewoon zwaar gebouwd en kan je er niet helemaal van af komen (als je liposuctie niet meerekend) of mischien ben je een beetje dik en moet je wat meer aan sport doen ofzo....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga 'droog trainen' en concentreer je op de bovenbenen. Op de site fitness-island.com vind je goede informatie. Het vraagt wel veel inzet en doorzettingsvermogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit werkt echt niet. Onzin.
Als je bovenbenen een te groot vetpercentage bevatten, kun je dat wegwerken door:

Enerzijds veel te sporten..b.v. hardlopen en oefeningen die je bovenbenen extra belasten

Èn anderzijds door de spieren in je bovenbenen na het sporten heel goed te laten masseren.

En het bovenstaande gedurende langere tijd volhouden, natuurlijk.

Veel succes, hoor.

Groet,

Ton